Första intrycket

Mitt första intryck av min fina Marion Zeta!


Kommentarer
Postat av: FiScHeRRRRR

HEEJ ALMA! Jag kom ihåg att kolla in din blogg för en gångs skull!! :) Fan vad marion har blivit fin, hon var ju jättebråkig och vinglig på den här filmen. mycket finare nu! och kul att hästarna är fräscha. ville mest att du skulle veta att jag hade besökt bloggen (hehe), men hejdå!

2012-04-03 @ 23:12:06
Postat av: Anonym

haha kom på en till sak! nu vet inte jag, malin och marion kanske inte hade så bra kemi. men iaf det är lite coolt att du rider henne bättre än en OS-ryttare. ;)

2012-04-03 @ 23:15:50
Postat av: Andrea

Håller med förra! Det ser mkt bättre ut när du rider zeta än när malin gör de!!

2012-04-04 @ 03:47:23
Postat av: Anonym

Hur fick du nys om att Marion Zeta var till salu? :) Alltså hur gick det till, tipsade pether dig eller något? :)

2012-04-04 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0