Flytt på gång!

Idag är det alltså dags för mina hästar att flytta, äntligen! :) Det kommer bli hur bra som helst! Vi kommer stå i ett litet stall med 9 boxar vilket är jätteskönt! Bästa Julia kommer hjälpa mig att flytta så det är väldigt uppskattat, även hon flyttar dit lite senare :) Det är nya ägare (som jag känner sedan tidigare) till det här stallet som har lika höga ambitioner och samma tänk som mig vilket underlättar väldigt mycket i min satsning då jag kännt mig begränsad på nuvarande anläggning. Det kommer dessutom bli skönt att ha nära till stallet nu så den här förändringen innebär endast fördelar och möjligheter! :)


Kommentarer
Postat av: Josefina

Vad har det stallet som ditt nuvarande inte har ? =)

Nyfiken i en strut :)

2012-04-05 @ 09:48:27
URL: http://jnordlund.blogg.se/
Postat av: Mia

ja undrar det samma som frågan ovan :) när du letar stall hur önskar du att de ska vara och hur vill du ha de?

2012-04-05 @ 23:45:26
Postat av: Vendela

Kan du visa bilder på stallet du nu står på? Skulle vara kul att se hur det ser ut!

2012-04-08 @ 12:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0