Extremfall

Marion (eller Myran som hon nu kallas igen) var totalt galen idag! Det tog ett bra tag innan jag tillslut kom gåendes med henne till ridhuset, väl där inne var hon totalt tokig och stog mest på två ben och var allmänt galen.. Hon är verkligen extrem, men det är väl även därför hon har det lilla extra i hoppningen så dessa dagar får man helt enkelt bara bita i det sura äpplet och ta det för vad det är.. Hon är en fara för både sig själv och för mig och det känns väl lagom bra med ett sånt här pass innan en helg då jag är borta och tävlar med Inova. Jag hoppas verkligen att hon är lugnare imorgon och på torsdag för annars får hon stanna i boxen medan jag är borta! Dock får jag hoppas med att allt galenskap hänger ihop med det blåsiga och regniga vädret..

Trimmade Inova idag som till en början var ganska pigg och springig men efter lite jobb så blev hon hur fin som helst!! Härligt när det är lite traggligt i början och allt är super i slutet, då känns det verkligen som att jobbet man gör ger resultat.


Av: Bea Landin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0