Dagens ridpass

Det känns som att det blivit lite dålig update senaste dagarna men jag har mycket i skolan och har även passat på att lyckas bli sjuk mitt i stressandet..

Joggade Inova lite lätt i ridhuset i 15-20min och därefter en skritt och travrunda på grusvägarna i drygt 30min. Hon var ganska ofokuserad i början av passet i ridhuset med det släppte mot slutet. Hon hade lite träningsvärk från trimpasset igår och var lite stel i början men även det blev bättre med tiden. Avslutade som sagt kravlöst i skog och mark med trevligt sällskap! :)

Zeta travades i ridhuset där det var några bommar utlagda och man kan väl säga att det var som att Zeta hittade tillbaka till en gammal god vän, haha! Hon var så himla glad över att bara få trava runt bommarna, det krävs minsann inte mycket för att min lilla bruna ska hålla humöret uppe! ;) Hon var lite pigg men väldigt fin! Hon skrittades av lugnt och fint på asfalten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0