Dagens ridpass

Trimmade Inova i ridhuset idag och hon var verkligen superfin! Mycket galoppjobb och en hel del galoppombyten, så roligt att trimma henne nu och byten gör hon verkligen klockrent. Hon leker igenom serier med byten i vartannat och idag blev det till och med några i varje! Det kunde man minsann inte tro för några månader sedan men ibland så måste ju även jag få leka dressyrryttare ;) Hon känns verkligen så himla pigg och fräsch och toppformen är nära! Hon har aldrig varit i så fin form som hon är nu och jag njuter för varje dag som går! :) Dessutom så har jag fått för mig att hon är ännu mer positiv till arbete nu på nya anläggningen och jag har en känsla av att det handlar om att hon faktiskt får komma ut i skogen och på vägarna varje dag som fram och avskrittning, skada kan det iallafall inte göra! :)

Zeta var lugn och fin i ridhuset men var totalt tokig både på vägen till och från stallet.. Hon var på väg in i både bilar, staket och diken av alla slag, alltid lika spännande...

Imorgon kväll ska jag iväg på möte och jag måste erkänna att det är lite nervöst, men mer om detta imorgon kväll!


Kommentarer
Postat av: Maja

Lycka till på mötet :-) och i Norge

2012-04-18 @ 14:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0