Dagens ridpass

Trimmade Inova på utebanan med hjälp av en hoppövning som jag fått av Pether. Trimmade endast på småhinder inför helgens tävling. Skolade henne lite extra med halter då hon blev lite stark emellanåt. Men hon blev väldigt fin i slutet trots att hon är lite ofokuserad på utebanan.

Marion skötte sig fint idag! Hon känns faktiskt fräsch och får trava i hela 10min nu! :)

Var som sagt hos Pavo nu på kvällen och hämtade ett nytt foder till Inova. Jag fick även med mig ett schabrak, ett täcke och en skjorta med mig från Equis Amoris, superfin utrustning! :) Kan lägga upp bilder på produkterna imorgon.


image description

image description


Kommentarer
Postat av: Emma

äter de olika foder och vad äter marion för foder isf? :)

2012-04-09 @ 22:37:06
URL: http://emmamariathalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0