23.00

Från att jag satte mig i lastbilen på vägen hem från träningen så har jag deckat ihop totalt, jag är totalt slow och kan komma på mig själv med att bara sitta o stirra, haha. Jag mår minsann inte bättre och är dödstrött, försöker hetsplugga till matteprovet imorgon och har ångest för nationella i Svenska på onsdag (skrivning i 5h..) dessutom så kom jag precis på att städerskan kommer imorgon och mitt rum är kaos.. Jag gör nog som mamma säger "släng in allt i garderoben" ;) Annars kommer sovtimmarna bli få...

Jag kan iallafall glädja mig med att mina hästar känns fina och att efter en saftig skrivning på onsdag så drar jag iväg till Norge, sjukt nice!






Drammen
Bilder: springtour.no


Kommentarer
Postat av: Emma

Varför åker ni redan på onsdagen? :)

2012-04-23 @ 07:16:36
URL: http://emmamariathalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0