Träning för Pether Markne

Var hos Pether tidigt imorse, hoppade första hästen vid halv 9 så vi fick gå upp vid 5 men det var det helt klart värt! Och jag har ju faktiskt världens snällaste mamma som går upp så tidigt bara för min skull. :)

Båda hästarna kändes bra!  Vi sparade lite på Inova men hon kändes fin! Vi jobbade mycket på att utmana henne lite eftersom hon lätt blir lite "jämn tjock". Med andra ord, hon gör det hon ska, väldigt bra, men hon blir lite "långsam" ibland. Det blev bättre så jag var nöjd med henne och Pether tyckte hon var jättefin. :) 






Zeta var heelt otrolig! Pether blev förvånad över hur mycket hon faktiskt mognat på så kort tid! Han tyckte att jag redan hunnit göra allt grovjobb som vi räknat med skulle ta 6 månader men redan efter 3 veckor så finslipar vi på detaljer. Helt sjukt! :) Efter den här träningen kan jag inte kalla henne ett projekt längre.. Hon är fantastisk! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag går gärna upp tidigt när det bjuds på så fin underhållning:-)) Puss!

2011-09-11 @ 21:45:47
Postat av: Np

Du är så duktig alma!! Riktigt fina hästar också :-)

2011-09-13 @ 14:59:11
Postat av: Tilde

Vad kul att det går bra! :)

2011-09-13 @ 19:40:08
URL: http://empirebroline.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0