Hela dagen fylld med hästar

Dagen har spenderats med hästar, hästar och änu mer hästar, för ovanlighetens skull... Heheh ;)

Började dagen med att vara på Drevinge mellan kl.10 och 3 eftersom det var tävling och Niclas behövde lite hjälp. Allt gick bra o de var många där från stallet så de var kul! Efter tävlingen så drog jag mig ut till stallet.

Inova: Fick joggas lite lätt efter träningen igår, hon kändes väldigt fin så det blev inget längre pass. Avslutade med skritt i skogen.

Zeta fick också ta det lite lugnt efter träningen igår, testade ett nytt bett sóm funkade jättebra! Ska testa det lite mer innan jag berättar om det :) Gjorde bara lite basic med mina hästar, mycket sidförande och övergångar. Även Z kändes fin! :)

Hubbe: Joggade även Julias lilla Hubbe. Han tävlade igår så han fick bara röra lite på sig, joggade i ca 20-25min. :)




Måste föresten passa på att säga att headern ska fixas så fort jag har en fin bild på Zeta, håll ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0