Hej då Browns Way

Idag är den dagen som jag så länge trott skulle bli den värsta dagen i mitt liv. Ända sedan vi köpte honom så visste jag att förr eller senare så måste jag skiljas från min första egna ponny som har lärt mig allt. Som har tagit mig från lätt C till msv A. Att skiljas från sin bästavän har alltid varit det värsta som kunde hända i mina ögon.
 
Men jag hade fel.
 Efter att tro det eller ej ha klarat av den sista veckan med M1 så känns det här lätt som en pannkaka, det finns bra mycket värre saker i livet och varför ska jag gräva ner mig när jag vet att min älskade ponny aldrig skulle kunna få det bättre än vad han får det nu.

För min egen del kan jag inget annat än att glädjas, nu kommer han till världens bästa familj som proriterar honom, där han får mycket uppmärksamhet och göra det han gillar bäst.

Tack för den här tiden världens bästa Browns Way.












Nolla o plac i första globenkvalet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad skönt att det känns bra med brownie! Glad för din skull, och håller fullt med det är inte enkelt att skiljas från sin bästa vän men det finns samtidigt så mycket värre saker än att ge dom ett värdigt och bra hem! Kommer han fortsätta tävla eller vad ska han användas till nu?

2011-09-01 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0