Dagens ridpass

Har varit i stallet heela långa dagen idag. Började med att mocka, göra höpåsar och hinkar, passade även på att torva till Zeta. Sen klippte jag Inova och sen red jag alla. :)

Zeta fick leka skogsmulle idag, det blev en långtur på nästan 1.5h. Mycket skritt, lite trav och lite galopp. Hon var pigg och glad och uppskattade uteritten i solen.

Inova red jag i en hage. Som jag skrev ovan så blev hon ju klippt så hon var lite småtokig och bocka o grejer, jag som knappt trodde hon kunde göra sånt ;) Hon var iallafall väldigt lycklig och ganska ofokuserad menmen, hon har gått tufft två dagar så hon tyckte väl de va dags o göra något annat ;) Annars kändes hon fortfarande lika mjuk och fin som igår.

Roxanna: Red min kompis häst för första gången och det gick väl helt okej. :) Kände bara lite lätt på henne, försökte få ut henne i en lite större galopp eftersom hon lätt hamnar i en ganska kort galopp och fastnar där. Jättetrevlig häst som jag gillar väldigt skarpt, jättefin! :) Dessutom är hon e Robin Z, precis som min Marion Zeta :)



Imorgon blir det hoppträning för Niclas på båda mina. :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

helt okej? Jag tyckte de såg bra ut för att vara första gången;)

2011-09-24 @ 21:16:44
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0