Dagens ridpass

Hela min plan blev förstörd idag när jag kom ut till stallet och såg att det var dressyrträningar, jag som hade tänkt ha lite lösgörande med lite bommar... Väldigt surt eftersom vi bara har två hoppdagar..

Zeta: Trimmade henne i ridhuset (utan bommar). Hon var jättefin!! :) Jobbade mycket basic och det satt riktigt bra! Riktigt skönt faktiskt, det känns som att hon mognar mer och mer för varje dag!

Inova: Vid det här laget så hade dressyren slutat i ridhuset så då stog de 3 sockerbitar på en långsida som vi trimmade lite över. Varierade galoppsprången och gjorde mycket lydnadsövningar och försökte få henne lite kvickare, hon har ganska lätt för att bli lite långsam i bakbenen när man samlar galoppen istället för att bli explosiv men även Inova kändes väldigt bra idag!

Imorgon blir det träning för Pether Markne, och snart börjar även Niclas-träningarna regelbundet. Äntligen blir det lite ordning och reda! :)


Tagga inför träning imorgon!

PS: Idag kom min nya kavaj! MEGA SNYGG! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0