Bra dag!

Båda hästarna var väldigt fina idag! Jag började med ett riktigt lösgörande pass med Inova. Mycket övergångar, tempoväxlingar och mycket sidförande. Fokuserade mest på travarbetet, funkar inte traven så funkar ju oftast inte galoppen så idag tog jag verkligen tag i det och det blev faktiskt ett riktigt bra och strukturerat pass. Dessutom presterade Inova riktigt bra! Jag har ju tyckt att hon känts lite stel och tråkig men idag kändes det bra igen. :) Skönt! Imorgon blir det träning för Niclas! :)

Zeta kändes också fin! Jobbade mycket basic o det satt väldigt bra så jag nöjde mig ganska fort. Det kändes bara onödigt o slita på henne när hon var så fin så det blev ett kort men intensivt pass. Även Zeta åker med på träning imorgon :)


Fina Inova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0