5 månader sedan

Helt ofattbart. Idag är det exakt 5 månader sen min finaste fick lämna mig.





När man tänker på saken så har det verkligen hänt otroligt mycket på de här 5 månaderna. För 5 månader sedan hade jag dem här två fanastiska hästarna. Efter den dagen stod jag endast med Brownie, som dessutom var till salu. Men efter en månadstid efter att ha provridit över 30st hästar så fick jag hem Inova, som jag imorgon har haft i 4 fantastiska månader, sedan kom även lilla Marion Zeta och helt plötsligt stod jag med 3 hästar. Och nu står jag återigen med 2 fantastiska hästar eftersom BW är utlånad.

Idag ser inte mitt liv ut som det gjorde för 5 månader sedan, men tro det eller ej, efter regn kommer solsken.


Kommentarer
Postat av: Theresia

Hur tråkigt det än kan bli finns det någon mening med allt. Dock förstår man det först efteråt...

Krama Nova och ge henne ett äpple från mig! Hon ser ut att känna sig som en drottning i stallet =)

2011-09-28 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0