Tips!

Nu är det så att jag drar till Kanarieöarna på lördag vilket betyder att det inte blir så mycket "dagens ridpass". Detta betyder även att jag behöver göra massvis med tidsinställda inlägg under en hel vecka för här ska minsann inte bloggen ligga nere. ;) Så om ni vill ha något att läsa medans jag är borta så kom med förslag för själv har jag lite idé-torka! Är det något speciellt som ni undrar över? Kan ju vara allt från utrustning, favorit tävlingsplatser, tidigare hästar, övningar, filmer från tävlingar, förebilder, jag kan även ta mig tid att fylla på "svar på kommentar" kategorin. You name it! 

Som sagt, vill ni ha något att läsa så är det dags att komma med lite önskemål! :) För nu är det ni som får bestämma vad ni vill läsa! :)

Har föresten äntligen en ny header på gång! :)


Vioux Star M


Kommentarer
Postat av: Pappsis

Hej Alma,

Jag skulle vilja se hur din tränings och tävlingsplanering ser ut för höst/vinter. Typ vilka tävlingar du har planerat in, vilken målsättning du har med säsongen och kanske även hur du lägger upp ett träningspass. Typ vad gör du och när på passet.

Vidare undrar jag om du kompletterar med egen fysisk träning såsom styrka, kondition, balans, rörlighet, tajming etc

Kram p

2011-10-26 @ 06:16:41
Postat av: Johanna

Kan du inte skriva lite om utrustning? Hur du lägger upp planeringen samt vilka mål du har för båda hästarna? Bor du nära stallet? Lägg gärna ut lite övningar också:-) Ja, Det var det enda jag kunde komma på nu:-/

2011-10-26 @ 12:57:22
Postat av: Anonym

Massa utrustnings inlägg!!

2011-10-26 @ 16:36:33
Postat av: Elsa

Hej! Skriv tips på hur man kan finansiera en elitsatsning, hur mycket allting kostar och så, har du sponsorer osv?

2011-10-27 @ 10:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0