Svar på kommentar

Kusin Amanda: Kval till skandinavium? Som är lika med Göteborgs horse show ?? :)

Helt rätt kusin vitamin! Det är ett antal kvaltävlingar nu under höst och i början av nästa år. De 30 bästa från varje kval får poäng och när alla kvaltävlingar har varit så räknar man ihop allas poäng och de 16 bästa juniorerna i Sverige går vidare till en final under Göteborg Horse Show. 

Kvalen går i 140cm och tanken är att båda hästarna ska gå kvalen för då har man möjlighet att välja den häst som är i bäst form i Skandinavium, om man skulle lyckas ta sig dit. :) 

   
Lagom mäktigt att rida in på den här arenan!


Kommentarer
Postat av: Favvo kusin Amanda

Jag å min vän Teppi ( som har flyttat till götet) önskar lycka till x 1000 :D

Vi kommer LÄTT å hejar på dig. Hör av dig om de verkar gå vägen så vi hinner boka biljetter ;)

Kram <3

2011-10-19 @ 14:51:01
Postat av: Julia Navrén / Fälttävlansbloggen

Heeej alma, jättefina hästar har du måste jag säga! Kul att jag hittade din blogg, jag kommer ihåg dig från jääättelängesen då du tävlade för siggesta på någon liten ponny i div 2 och det har hänt en hel del sedan dess kan man ju säga ;)

Ska du försöka kvala in till scandinavium som jr eller yr? :)

mvh julia

2011-10-19 @ 21:26:58
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0