Svar på kommentar

Hej Alma! jag måste fråga dig om du skriver en dagdok för vad du gör efter varje träning och tävling? :)

Svar: När jag startade den här bloggen så hade jag ca 20 läsare om dagen och jag drev endast bloggen för min egen del just som en "dagbok". Det är lätt att titta tillbaka på tidigare ridpass och tävlingar. Jag skriver om varenda ridpass och om varje tävling så allt är ju samlat på bloggen vilket underlättar väldigt mycket.

Nu har jag ganska mycket läsare vilket är jätteroligt men vissa delar håller man lite mer hemligt medans jag delar med mig mer av andra grejer som tex övningar just för att  ni kan ha användning av de och jag vet att vissa uppskattar det. Så nu driver jag bloggen både för min egen del och för eran del. :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0