Lov!!!

Nu har jag höstlooov! Såå skönt! Jag har bara en företagsekonomi grej som ska vara in skickad innan kl 12 inatt, när den är gjord så kan jag verkligen ta lov efter en mördar-vecka med 2 prov, 3 inlämningar och 1 redovisning. Skönt att man har en vecka framför sig med sol och bad så man hinner vila upp sig lite någon gång ibland.. :)

Ska snart dra mig ut till mina fina och träna en häst för Marie(har inte bestämt mig för vilken häst än) och den andra ska jag bara rida igenom. Morgondagen är lite oklar men åker troligen till Fornboda på kurs för Jens Wickström på minst en häst. Men mer info om det lite senare :)

Nu ska jag ta mig i kragen och göra klart företagsekonomin så jag får ta lov!! :)


Min finaste får såklart stå för bilden idag.
Kan inte sätta ord på hur mycket jag saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0