LÄSARREKORD!


Tack vare en länk från Stinas blogg (kristinawarg.se) så har vi lyckats slå läsarrekord med fler än 100 läsare än tidigare! Riktigt roligt och jag hoppas att ni stannar här! :D Ett stort tack till Stina iallafall :D


Min header gör det kanske lite förvirrande då den inte riktigt stämmer längre så jag tänkte dra lite kort vad jag sysslar med nu för alla nya läsare. :)

Jag har haft en ponny, Browns Way som jag har plac upp till msv A. Han är nu utlånad till en jättduktig tjej och själv har jag två nya hästar.
Inova Light: Har jag haft i 4 månader och hoppar 140cm klasser, kvalad SM.
Marion Zeta: Har jag haft i ca 5 veckor, debuterade 135cm igår. Tror enormt mycket på den här hästen och hon är förhoppningsvis även min framtidshäst!

Mer info om hästarna finns under kategorin "hästarna".




Ett filmklipp från helgen på Zeta ligger nu uppe på facebook, ska läggas upp här med när jag laddat upp det på youtube! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0