Hemma!

Nu har vi precis kommit hem, dagens starter:

Zeta gjorde en fin debut i 135cm, fick dock ett ner men det tar jag på mig själv. Zeta har gjort en fantastisk insats i helgen och jag är otroligt nöjd med henne!

Inova var lite trött idag fick 4a ner så det blev lite plockepinn i 135cm idag. :P Jag tar på mig två rivningar men återigen så blev de lite för många onödiga rivningar i helgen. Menmen, hon är inte van att gå två stora klasser under samma helg så hon orkar inte riktigt de än och hon har gått väldigtbra de senaste tävlingar så nu fick vi ta en helg med några nedslag och man får inte glömma bort att det faktiskt är vår första helg som vi hoppar stort inomhus. Det var föresten Lennart Lindelöw som byggde. Jag gillar hans banor, lagom svåra med någon lite svårare linje som är väldigt utslagsgivande.

Även Browns Way var och tävlade idag, med sin nya ryttare. Återigen nolla i LB, så duktiga!!! :)

Ska ladda upp lite filmer från helgen när jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0