Framme!

Nu är vi framme och har installerat hästarna i boxarna. Zeta håller lugnet ovanligt fint och Inova är lite mer taggad än vanligt så det här blir suveränt!

Min klass börjar 8 imorgon och jag startar som nr 81 på Zeta och 154 på Inova av 180 starter. Klassen har delats av vid nr 90 (på grund av mer än 100 starter) vilket betyder att jag är i slutet av båda "klasserna". :) Imorgon går båda 130cm, kikade in på banan lite snabbt idag och det såg bra ut, lite stor för att vara en 130cm men det ska det väl vara på elit-tävling så det blir nog fint! :)

Båda hästarna tömkördes imorse av Cilla och hon tyckte det såg jättefina ut!


Bild på Zeta från tömkörningen idag.


Kommentarer
Postat av: Maja

Lycka till och kör hårt. Jag håller tummarna och om vädret håller sig kanske vi tar en tur till Strömsholm i morgon.

2011-10-21 @ 08:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0