Dagens ridpass

Joggade Zeta lång och låg i 10-15min i ridhuset därefter skrittade vi ut i skogen i 25min. Fokuserade bara på att hon skulle få sträcka ut ordentligt och hon kändes faktiskt fin! Gjorde absolut ingen krävande utan hon fick bara röra på sig lite och komma i skogen och tänka på annat.

Var och tränade för Jens Wickström idag på Inova. Det gick bra och Inova kändes fin! Fokuserade mycket på att jobba i ett lite högre tempo och verkligen galoppera ur sväng. Trots att hinderna inte var särskilt stora och jag red på i ett bättre hinder så var Inova fortfarande försiktig och fortsatte hoppa lika runt och fint. 

Nu får både jag och hästarna en välbehövd lugn vecka och nu ska jag packa klart det sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0