Dagens ridpass

Hoppade båda hästarna hemma idag. Hoppade ett hinder med bom före och efter och även en linje: räcke, 3 steg, oxer. Zeta kändes väldigt fin och Inova fick ett väldigt bra pass inför helgen. Jag fick till "bra fel" på Inova vilket jag gärna strävar efter att få på henne tätt inpå tävling så hon inte blir så nonchalant, ett perfekt pass för Inova inför helgen. Zeta gör det mesta väldigt lätt och väldigt bra, henne behöver man minsann inte väcka. :P

Klippte även Inova idag så nu ser båda lite välvårdade ut igen ;) Imorgon bär det av till en tävling som vi har tränat länge inför, planen har hela tiden varit att försöka få hästarna så väl förberedda och i så bra form som möjligt inför den här helgen. Det blir en av årets största tävlingar och det känns som att både jag och hästarna är i fin form nu så jag är riktigt taggad! Nu ska jag packa för Imorgon bär det av mot Strömsholm! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0