Dagens ridpass

Joggade Zeta idag eftersom hon fick gå rätt tufft igår. Hon kändes fin, gjorde bara lite basic men det var lite svårt att göra övningar i ridhuset då det var väldigt många i ridhuset. Gjorde det bästa av situationen och lyckades ändå få till ett bra pass. Blev ett kort men intensivt pass och Zeta kändes fin och inte alls sliten från igår så det var bra! :)

Tränade för Marie på Inova. Det gick verkligen jättebra och Inova var superfin! Fortsatte jobba med att bara få henne lösgjord i sidorna och få henne lite kvick i bakbenen. Blev ett ganska tufft pass för henne men hon gjorde det riktigt bra! :)

Imorgon är min dag fullspäckad, åker ut till stallet tidigt och kör ett markarbetspass på Zeta och troligtvis en uteritt på Inova. Sen ska jag till frissan på em och sen ska jag vidare hem innan jag ska iväg på middag. Det är ju tur att man är ledig från skolan på fredagar, annars hade tiden aldrig räckt till.. ;)


Inova Light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0