Bra dag i JFK!

Båda hästarna har varit riktigt fina idag, lite stolpe ut på Inova menmen ;)

Zeta: Gjorde en riktigtfin runda på henne i 130cm idag, hon var nolla och plac 5a, sjukt nöjd med henne idag! Dock blev hon spänd även idag när vi kom in på banan men sen fokuserade hon ordentligt och gjorde allt jag bad om, och lite till ;) Extra roligt var att Malin var här och såg henne så då var det extra skönt o få till denna runda! :)

Inova var också väldigt fin! Stolpe ut idag på henne men en bra runda trotsallt! Började riva ettan, helt onödigt och alltid lika irriterande, sen rev vi 5an där jag inte riktigt fick ut henne på båge ordentligt så det tar jag absolut på mig, sen fick vi en till jäkla skit rivning in i trekombinationen. Vi kom helt perfekt o bara toucha den lite lätt med ena bakbenet. Surt men va fasiken, det är inte varje dag man är nöjd med 12fel ;) nu är även min första 140cm inomhus avklarad!

Imorgon ska faktiskt båda hästarna gå 135cm. Båda känns riktigtfina så Zeta får satsa på en debut imorgon :)


Malin och Marion Zeta får stå för bilden idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0