Rastlös....

Börjar bli väääldigt rastlös nu,klarar inte riktigt av att bara ligga i en solsäng dag in och dag ut så igår drog jag ut med några kompisar vilket var väldigt roligt. Jag sov hos de i natt och har solat och badat hela dagen på deras hotell. Nu har jag återvänt till mitt eget och ikväll blir det middag med släkten, trevligt!

Får lite titt som tätt update om hur duktiga mina hästar är där hemma. :) Båda hästarna har skrittats idag och annars har Marie ridit Inova nu i två dagar och hon tycker hon är heelt underbar så det var roligt att höra! :) Har inte fått så mycket update om Zeta men hon har tagit det väldigt lugnt så kan tänka mig att hon börjar bli lite pigg nu. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0