Planering framöver

Jag ska snart dra mig ut till stallet och longera båda hästarna. Tänkte först skriva ner en prel planering för de närmaste två veckorna.

Måndag: Longera
Tisdag: Longera
Onsdag: Longera
Torsdag: Trimma
Fredag: Hoppa lite lätt
Lördag: Tävling Södertälje, 120cm på båda.
Söndag: Tävling (?) (på två andra hästar, skriver mer om de när det är spikat), mina hästar joggas.

Måndag: Rider igenom båda hästarna
Tisdag: Hoppträning(?)
Onsdag: Åker till Flyinge på tävling.
Torsdag: 130cm på båda hästarna.
Fredag: 135cm på båda hästarna.
Lördag: 140cm på båda hästarna. (Scandinavium kval nr 2.)
Söndag: Åker hem från Flyinge.

Måste hinna träna hästarna en gång mellan Söderälje och Flyinge. Om jag inte har möjlighet att träna på tisdag så måste jag alltså träna på söndagen vilket betyder att jag inte kan tävla de andra hästarna på söndag, därför är denna planering endast preliminär.


Kommentarer
Postat av: Favvo kusin Amanda

Du glömde de viktigaste !

Onsdag: fina kusin Amanda följer med till stallet !



Ändra snarast skitunge ;)

2011-11-07 @ 18:26:24
Postat av: Anna

Hej! Tycker du har en superbra och inspirerande blogg, och dessutom 2 superfina hästar!

Tänkte bara höra, förutom nu när du var bortrest och så. Så har du tidigare tränat dina hästar för tränare minst 1 gång varje vecka + tävlingar nästan varje helg! Blir det inte förmycket?

Lycka till med Scandinavium kval :)

2011-11-07 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0