På väg hem!

Nu är vi på väg hem, Zeta var duktig och kvalade till 145cm idag men valde såklart att inte starta den. Har ju bara hoppat två 140cm på henne, dessutom ska man inte glömma bort att det största mina hästar har gjort är att gå 140cm på elittävling så jag tyckte det räckte med de fina prestationer det gjort! Det har gjort det fantastiskt bra hela helgen och jag är verkligen så himla nöjd! Zeta har bara haft ett ner sammanlagt i alla tre klasser, och det har minsann inte varit lätta banor så det har verkligen varit en utmaning och erfarenhet för både mig och hästarna. Får nog med mig några fina poäng i gårdagens Scandinavium kval, skriver mer om det när listorna har kommit upp! :)

Räknade precis ut att Zeta bara har gått 4st 140 (med max ett ner, varav 3 på elittävling) och Inova 10st 140cm i hela sitt liv och jag tycker verkligen att de gör det så fint och enkelt! Det här är bara början...


Mina favoriter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0