Krasslig

Jag mår riktigt dåligt o har gjort det typ i 2 veckor nu och det blir bara värre och värre. Jag är as hes och får inte ut ett ljud varken när jag vaknar eller på kvällen, min röst orkar knappt några timmar om dagen vilket är as jobbigt!! Passade på att sova ut ordentligt till halv 11 idag så nu ska jag dricka massa varm Oboy och sen dra mig till skolan och genomlida en timmes mattelektion, sen drar jag vidare ut mot stallet. Får hjälp av min kusin idag så det var ju passande, då kommer jag säkert hem lite tidigare än vanligt=mer sömn! :) 

Har jobbar som satan nu i två dygn med att få ihop båda tävlingarna i helgen plus att få in en träning någonstans på schemat. Och precis när jag kom på en bra lösning så får jag reda på att den ena hästen som jag skulle tävla på söndag är ny vacc och har alltså karens. Så där sprack hela min plan så nu får jag börja om på nytt! Lagom roligt..


Marion Zeta och Malin
Även Malin ska till södertälje på lördag så det ska bli väldigt roligt faktiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0