Imorgon återvänder jag till kylan

Igår kollades båda hästarna av vår veterinär, de fick lite "rundsmörjning" och ska skrittas i 3 dagar och därefter longeras i 3 dagar. Så kan trimma de som vanligt på torsdag. :)

Imorgon är det dax för hemfärd. Igår var jag ute med några kompisar och idag har jag bara legat och solat hela dagen. Nu avslutar vi semestern med massage och en god middag, sen går planet imorgon bitti! Har varit väldigt skönt och välbehövligt att komma bort ett tag från allt och alla och bara känna att man hinner med sådant som man faktiskt aldrig annars hinner med. Släppa all stress och planering och bara ta dagen som den kommer men nu är jag taggad på att komma hem till mitt hektiska liv och fina hästar! :) 

Kan även passa på att berätta att Browns Way var nolla i Lätt A igår, och nolla i grunden i Lätt A idag sen hoppa han så fint i omhoppningen att Sanna ramla av. :D Jätte roligt att de börjar hitta varandra och imorgon blir det deras debut i 115cm! :) 


Det här är vad jag gör om dagarna! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0