Hel dag i stallet

Jag har varit i stallet i typ 12h idag.. Ställde klockan på 06.45 och drog mig ut till stallet, började med att bygga fram en övning som jag fick av Niclas. Ett räcke och en oxer med 5 steg emellan med bom framför och bakom på båda hinderna. Sen trimmade jag Inova som kändes lite sådär i början, drog sig in i botten och jag fick inte alls den effekten av övningen som jag ville ha men efter lite volter och traggel så blev det mycket bättre! Jobbade bara på småhinder (70cm).

Därefter mockade jag, fixade mat och allt. Sen kom de som skulle filma från skolan och jag hoppade Zeta. Hon var lite spänd i början med alla filmgrejer men sen fokuserade hon och var jättefin!!! :) Hon kändes faktiskt riktigt fin så det var verkligen skönt, hoppade inget stort med henne heller typ 110cm kanske.

Sen klippte jag Inova som är världens snällaste, dock ville inte maskinen riktigt som jag ville ett tag men sen gick det finfint! Sen blev det lite bad för båda hästarna så nu är hästarna fina inför tävlingen imorgon. :) Blir alltså en 120cm för båda hästarna i södertälje imorgon.

Taggar till med lite film! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa H

Tycker att det är skit bra att du vågar gå ner lite i klasserna ibland, verkligen moget! :) Och det gav ju resultat med båda felfria och en tredje plats! Super duktig! :D

2011-11-12 @ 13:49:15
URL: http://lizahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0