Dagens

Slutade skolan vid 1, sen drog jag och kusin amanda ut till stallet o var där vid 2. Började med att longera Inova, hon var ganska seg i början och såg väldigt uttråkad ut men sen kom hon igång ordentligt och började busa lite ibland. :) Zeta gör det hon ska, hon är lite seg men annars så är hon duktig. :)  dock känns det inte som att någon av oss tre tycker att det är så speciellt roligt arbete vilket jag tycker är väldigt viktigt! Så det ska verkligen bli roligt att trimma de imorgon så att det händer lite mer :) 
Tack för hjälpen idag Amanda! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag måste börja med att säga att jag tycker du rider sjukt bra!! och sen till min fråga, varför skulle inte malin ha kvar zeta? skulle vara intressant att veta :)

2011-11-09 @ 22:40:48
Postat av: Favvo kusinen

Fin fina kusinen ! Du är så duktig! Stolt över att ha dig som kusin ! Tack för jag fick följa me, vill jag snart göra igen! Då vill jag rykta lite oxå, å SÅKLART mocka :D Hahhaa <3

2011-11-11 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0