utvärdering

Har kollat igenom vad jag har fått för respons på bloggen nu så här kommer en liten sammanfattning om vad ni tycker och sedan en utvärdering! :)

Sammanställning:

Positivt:
- Kul att läsa om dina träningar och tävlingar, eftersom du ligger på så pass hög nivå.
- Du skriver intressanta inlägg.
- Att du rider på en lite högre nivå gör det roligare att läsa.

Förbättring:
- Fler nya bilder och filmer.
- En riktigt snygg design med många snygga, nya bilder i headern! :)
- Skulle önska mer bilder/filmer, annars bra!
- Mer om tävlingsresultat, träningar
- Dock lite för lite uppdatering.
- Kan ibland bli många inlägg utan bilder,

Vad ni vill att jag ska skriva mer om:
- Vad för hästar du provridit.
- Gör en redogörelse på en av hästarna du provridit.
- Tävlingar, träningar och gärna tips på övningar eller sådant du får göra på träningarna.


Utvärdering:

Positivt:
Inte så mycket att utvärdera, det är ju bra att ni tycker att jag skriver lite intressant :D

Förbättring:
Fler nya bilder och filmer.
Skulle önska mer bilder/filmer, annars bra!
Jag håller helt med er! :) Som jag skrev i ett tidigare inlägg är jag väldigt dålig på att ta bilder. Så det är väl där problemet sitter :P Jag ska verkligen försöka lägga ut fler bilder men eftersom jag är dålig på att fota så lär det ju bli en del samma bilder :P

Snygg design.
Som jag också skrev om i ett tidigare inlägg kommer jag inte göra en ny design förrän jag vet vad jag kommer ha för hästar framöver.

Mer om tävlingsresultat, träningar.
Jag tycker själv att det är typ det ända jag skriver om :P haha, men på senaste tiden så har det inte blivit så mycket träning och tävling beroende på allt som har hänt, så då har det ju inte varit så mycket att skriva om :P

Dålig uppdatering.
Hänger lite ihop med det ovan, eftersom jag inte har tränat och tävlat så mycket på sistone blir det ju inte så mycket att skriva om :P För när jag skriver känns det alltid som att det är "förberedelse till tävling mm". Sen kan det ju också vara så att jag inte har varit hemma så mycket och haft mycket i skolan men jag ska verkligen jobba på det! :)

Många inlägg utan bilder.
Håller helt med! Ska förbättras! :)  

Vad ni vill läsa mer om:
Tävlingar, träningar och gärna tips på övningar eller sådant du får göra på träningarna.
Jaaa, som sagt har det inte blivit mycket träning och tävling på sistone så har inte varit så mycket att skriva om inom det området men jag ska lägga mycket fokus på det sen och skriva mer utförligt och noggrant om varje träning och tävling. :)

- Vad för hästar du provridit.
- Gör en redogörelse på en av hästarna du provridit.
Jaa, ni är minsann nyfikna! :P Skriver ett inlägg om det strax!

TUSEN TACK FÖR ALL FEEDBACK! Nu har jag minsann mycket att tänka på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0