snabbinlägg

På väg hem från Skåne nu! Har provat 9 hästar till den här helgen så jag har sammanlagt prpvridit 29 hästar nu :P Jag tänker som sagt inte avslöja något om vad för hästar jag ridit men jag kan iallafall säga att det har gått bra! :D

Har kollat lite snabbt på era kommentarer och kan bara säga lite snabbt att ny header får ni vänta med tills jag har ny/nya hästar, känns lite onödigt att göra den typ nu men jag har faktiskt själv tänkt på det länge! :) Jag ska verkligen försöka förbättra att lägga in bilder i inläggen, blir verkligen tråkigt med bara text men jag är så dålig på att fota så då bllir det mest samma bilder och det är ju också tråkigt ;) Ska iallafall jobba på det med! :) Tack för kommentarerna, och jag hoppas att det kommer ännu fler!!!! :D


Här får ni iallafall en bild, även om ni säkert sett den förut :P


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Besök gärna min blogg och kommentera :) www.ragnarpsroycerapid.blogg.se

2011-05-23 @ 15:39:03
URL: http://ragnarpsroycerapid.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0