provridning

Jag förstår att ni är nyfikna vad jag har provat för finingar men som jag sagt tidigare tänker jag inte nämna någon speciell och inte säga vad jag tycker om de för det kan bli lite känsligt.. :P

Jag har nu provat 29st och hittat en del fina. Jag har provat allt från oerfarna 6 åringar till EM hästar. Så jag har provat väldigt mycket olika hästar, och väldigt många hästar som hoppat fantastiskt! :) 
Jag hittade faktiskt en suuupersuper mega fin men den blev såld i söndags till en mega känd snubbe som jag inte säger namnet på, thithi. Så det var baaaajs.

Eftersom ni är så nyfikna kan jag iallafall säga att vi ska besiktiga en snart. OM den går igenom så får ni veta vad det är för någon då, men nu har ni iallafall lite koll på läget ;)


Provridning BW jan-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0