Kommentar

Postat av: lina
ska du köpa mer än en häst?

Svar: Det får ni vänta o se :) Jag letade efter en till häst när jag hade M1 och då var tanken att jag skulle ha två stycken. När vi nu fick ta bort M1 så har vi funderat lite fram och tillbaka på om vi ska köpa två stycken fina eller en gaaaalet fin! Vi vet alltså inte riktigt en hur många det blir till slut. Jag provar mycket olika hästar för att se om jag vill ha en "klar" och kanske en 6-7åring parallellt som ett litet "projekt".

Men som sagt, vi kollar på mycket olika hästar och sen får vi se hur många vi köper. :) Men om vi bestämmer oss för två, så behöver vi ju faktiskt inte köpa båda samtidigt...

To be continued....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0