Besöksrekord

Jaaa det är ju kul med mycket läsare, dock hade det varit roligare om siffrorna ökade för att det hade hänt nåt kul och inte som nu med M1. Ändå trevligt att många har hittat hit! :)

Idag var det grästräning på Runsten, BW blev jättefin i slutet! :) Red ut med Angelica/Kopernikusz på Loppan (Niclas häst). Man kan ju säga att Loppan var liite laddad, haha :) 

Jag vet inte förtillfället hur det blir med mitt bloggande, kanske gör den privat eller slutar helt men jag tycker det är kul att blogga, ibland iaf :P Har bara blivit så trött på den, eller så kanske jag bara ska göra den positiv. Bara skriva roliga saker och när det går bra för att ha något positivt att se tilbaka på. Allt känns bara tråkigt, jobbigt och negativt för tillfället...... 

Kommentarer
Postat av: Evelina

exakt samma sak för mig med Sam dagen innan jättenågra och när dagen kom var det asmånga som besökte min blogg...;(

2011-05-03 @ 09:39:44
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0