lastbilen

Igår fick vi hem nya lastbilen! :) Den är superduperfin! Det finns inte en repa någonstans så vet inte ens om man vågar ställa in hästen, haha. :D Den är verkligen jättefin och vi är jättenöjda! Jätte stort packutrymme som är skitbra och hästarna står också bra i den, så det kan ju inte bli bättre! :) Har kamera i den och en speciell fläkt som drar ur fukten ur hästarna efter tex träning så det är absolut ett stort +! :D 

Som ni säkert förstår är vi jättenöjda! Här har vi den! :D



Tycker dessutom att designen på utsidan är väldigt fin :)



Lastbilen får ligga under kategorin "teamet", Har inte skrivit så många inlägg under den kategorin och jag tycker lastbilen passar bra in där! :) Jag menar, det är ju den som gör att vi kan ta oss runt i världen så den ingår helt klart i mitt team :D Jag tänkte försöka skriva lite mer när jag har tid under alla kategorier, har mest blivit "dagens Ridpass" på sistone. Mina andra kategorier håller ju på att gå under ;)

Har ni några önskemål om vad jag ska skriva om så är det bara säga till! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0