Helsingborg- snabbinlägg

Allt går bra här i Helsingborg! :) Har inte hunnit blogga någonting men vi har iallafall haft tre riktigt bra rundor än så länge! :) Tänkte ta mig tid ikväll att berätta om alla fina rundor. :)
Banorna är ENORMT stora och tekniska, varenda klass är byggd som en mästerskapsbana. Väldigt lärorikt och kul med lite utmaning!
Det roligaste var debuten igår i 135cm... Jag tyckte att det kändes väldigt stort för att vara 135cm och det första jag hör efter rundan är: "Vilken bra debut, banan var ju som en svår 140cm." Så det var ju trevligt :P Ska det vara, så ska det vara ordentligt! ;)

Vi har verkligen inte haft några problem med banornas svårigheter utan fått skit rivningar på typ de lägsta och lättaste hinderna på hela banorna. Men som sagt, berättar mer ikväll!

Nu ska jag gå och heja på alla vännerna som är nervösa inför första kvalet i SM! :D

_tz10031_preview
Bild från 135cm igår


Kommentarer
Postat av: Hermanhanne

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-09-21 @ 12:14:11
URL: http://hermanhanne.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0