Helsingborg dag 1

Framme i Helsingborg, har precis varit och käkat middag med halva elitlaget och ägt lagledaren på biljard! :)
Trimmade M1 nu på kvällen och han kändes suuuuper! Riktigt härligt faktiskt! :)
BW verkar också sköta sig där hemma, även fast han såg lite ledsen ut imorse när han inte fick följa med.

Gick även banan nu på kvällen inför 130cm imorgon... Det sägs ju vara en "warm up" till SM klasserna.. eeeh, jag skulle inte kalla det uppvärmning :P Väldigt teknisk och stort byggd, hinderna kommer väldigt fort. Känns dessutom som en arena eftersom läktarna kommer väldigt tätt inpå banan.
 
Heelt fantastisk anläggning, det sägs ju vara Sveriges bästa tävlingsanläggning, men det här kunde jag aldrig föreställa mig! Kändes som om man var typ utomlands långt bort nånstans.. Jag menar utebanan är skit fin och är dessutom perfekt att rida på nu, inte hårt nånstans.. Sjukt nice! Framridning, framhoppning, collecting och tävlingsbanan ligger under samma tak så man skrittar i gångar under tak från varje ställe.. As ballt och praktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0