Dagens ridpass

Skrittade ut i skogen på M1 i 35min. Han var lite pigg men varken jag eller hästen uppskattar egentligen att vara ute i skogen men jag tycker att det är nödvändigt ibland för att man ska tänka på något annat istället för att bara sitta och traggla med detaljer i ridhuset hela tiden. Dessutom är det bra för hästarna med varierande underlag.

BW fick ett lagom hårt pass i ridhuset. Han var jättejättefin! :) Därefter skrittade vi ut i skogen ett tag och BW uppskattar verkligen sånt mys :)

Imorgon kommer min fina present från mamma som jag berättade lite om förra veckan och nu tänkte jag avslöja vad det är :D Nu är det så att min mamma har köpt en jättejättefin liten lastbil! :) Det är en superfin B-kortslastbil så vi kan åka med två hästar lagligt. Superbra! Tack bästa mammi!!! :)

Fick föresten en jättefin tavla på mig och Brownie av pappa, den är as cool faktiskt :D
Lägger upp bilder på tavlan och lastbilen senare :D 

HEJ JAG ÄR LYCKLIG! :D

Kommentarer
Postat av: Bästa mamma:-)

Ser fram emot när jag får sitta som passagerare i bilen och sova medan du kör:-)

2011-03-01 @ 23:26:34
Postat av: alma

Jag med! :D

2011-03-03 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0