Dagens ridpass

Hoppade M1 för Niclas idag. Han var väldigt laddad och på tårna! Han var fin men som sagt väldigt mycket tryck i honom. När han blir lite på tårna så blir han mycket försiktigare så det är ju iallafall bra! :) Hoppade lite linjer och tillslut en bana. Hoppade även "vattengrav" och det tyckte M1 var jätte roligt :) Gjorde banan några gånger för att han skulle få springa av sig lite, hoppade inte så stort idag eftersom det är dagen innan tävling.

Imorgon är det dags för första omgången av eliten på häst. Jag rider som sagt som junior för Årsta-Runsten. Riktigt nervöst att rida först, man vill ju inte sätta pressen på de andra. Aja, de har valt mig och jag ska bara göra mitt bästa, jag har ju trots allt blivit vald, så något rätt måste jag ju göra! ;) Jag blir nästan aldrig nervös, så det är lite läskigt när jag väl blir det :P

 Är as laddad inför imorgon, men det kommer bli nervöst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0