Planering framöver

Det blir mycket hästresor framöver! :) 
Så här ser den här veckan ut:

Onsdag (idag): Hoppa BW lite, trimma Inova.
Torsdag: Åker till Sunne och tävlar med Inova! :) Rider BW innan vi åker.
Fredag: Sunne med Inova, Evelina passar BW.
Lördag: Sunne med Inova, Evelina passar BW.
Söndag: Åker hem från Sunne och rider BW när vi kommer hem. :)

På måndagen eller tisdagen åker jag ner till Skåne, bland annat Falsterbo :) Vi är nere i skåne i ca en vecka, vi har fortfarande inte bestämt vad vi gör med hästarna. Vi funderade på att ta med de ner och vara nere i Skåne i ca 2 veckor och tävla och så där nere. Dock lutar det väl åt att de får stanna hemma ändå. Fast vi har inte hittat någon som kan passa de. Fast de får stå hos Pether Markne också om vi vill så vi har lite att välja mellan men jag vill ju helst ta med de! :)

Tagg inför Falsterbo! Det är en tradition jag och mamma har, vi har varit där huuur många år irad som helst! :) Ska bli as roligt att se massa fina hästar och något jag verkligen ser fram emot är ponny GPn eftersom jag känner typ alla där, spännande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0