Pether träning

Var som sagt hos Pether idag och träna med Inova. Det gick faktiskt riktigt bra! :) Det känns som jag börjar hitta henne ordentligt och det är verkligen superkul! Jag tycker vi har hittat flytet riktigt bra så det är jättekul att vi har hittat varandra så pass "fort". Det känns som jag har haft henne i typ ett halv år men det är ju faktiskt bara exakt två veckor, haha :P Jag gillar henne skarpt. :)

Pether tyckte hon var superfin! Innan vi började leta häst pratade vi mycket om vad jag skulle ha för någon och vad för kvalitéer vi letade efter, och Inova är verkligen mitt i prick! Det är faktiskt rätt unikt att hon passar in på våran "drömhäst" men det är ju super! :D

Vi hoppade inte något stort på henne idag eftersom det var första träningen för Pether så han försökte bara få en överblick så vi kan hoppa större nästa gång. För hon blir bara bättre och bättre desto större det blir! 
Här får ni en liten film från dagens träning:



Kommentarer
Postat av: Lollo

Fiina ni är! :)

2011-06-14 @ 16:46:51
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0