mysdag

Idag för fyra veckor sedan hämtade vi hem fina Inova Light. :) Det känns verkligen jätte konstigt, det känns som jag har haft henne hur länge som helst :P Det roliga är att hon har utvecklats sååå mycket på bara 4 veckor! Fick beröm senast idag för att hon har blivit mycket finare i kroppen och satt mycket mer muskler så det är verkligen jätte roligt att man ser så stor skillnad på så kort tid! :)

Efter två dagar tufft arbete för Inova så skrittade vi ut barbacka en sväng. Vi red bort på en äng, lite vågat kanske men hon är verkligen sten cool :P Hon lunkade på där över ängen och filosiferade om livet ;) Hon verkar verkligen så hilma glad hela tiden. Hon ser bara så allmänt lycklig ut, fina hästen! :)

Sen hade jag värsta mysdagen med finaste Brownie. :) Borstade och fixade hur länge som helst, klippte man och svans mm. ;) Han har blivit så hilma mysig Brownie. :) När han kom så fick man ju knappt klappa honom och nu bara älskar han när man står och pussar och myser med honom. :) Joggade BW en sväng och han var JÄTTEFIN! Sen avslutade vi med en mysig skritttur i skogen. Jag är verkligen kär i mitt lilla charmtroll! :')



Första bilden på Inova :)


Kommentarer
Postat av: julia lindblom

Skönt o höra en glad o lycklig Alma nu!

Jag saknar hela team Ranebo !

2011-06-25 @ 21:32:12
URL: http://satsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0