Lite gott och blandat

Nu när det är sommarlov så trodde jag att jag skulle få mer tid till bloggen, men icke sa nicke. Jag är typ aldrig hemma och flänger runt som en liten galning. :P Men iallafall, så här ligger läget till:

Igår skrittade jag ut på Inova med Julia. Vi skrittade väl kanske i 45min. Hon fick ta det lugnt eftersom vi körde ett tufft pass hos Pether dagen innan, så både hon och jag behövde nog återhämta oss lite :P Men idag ska vi jobba på våra "lyxproblem" som Pether brukar säga :P Det är alltid så kul när man kommer hem från Pether för han säger ofta saker som ingen annan brukar säga till mig, så då blir man extra motiverad :) Brownie skrittas för fulla muggar. Jag tror jag ska börja jogga honom någon dag denna vecka, finaste ponnyn! :)

Lite planering framöver:
Måndag: Trimma Inova
Tisdag: Hoppträning för Niclas
Onsdag: Rida igenom henne lite och sen blir det nog en skrittur.
Torsdag: Tävling, 120cm på Runsten
Fredag: Tävling, debut 125cm på Runsten

Det var Inovas planering för några dagar framåt. :)


En av mina favoritbilder :)


Den här gillar jag också :P Den är lite rolig, jag står i nedförsbacke så hon ser jätte stor ut. Sen ser hon så nöjd ut med gräset i munnen :P Men det gulligaste är nog att båda blundar. :P haha, många små detaljer som gör bilden speciell! :D


Den är är också fin, men inget speciellt för fem öre :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Väldigt fina bilder på dig och din nya stjärna! Älskar verkligen skimmlar :). Hon verkar kunna hoppa hus och ser så himla härlig ut!

2011-06-16 @ 12:14:13
URL: http://littleworldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0