kommentarer

Elit med Flit om Debut 130cm:
Fina bilder;)
Vem har tagit bilderna? :P
Ni såg super fina ut, riktigt proffsiga!<3

Svar: Tacktack! :) Anna Koukila fotade på Runsten. :)

maria om Debut 130cm:
jätte kul med bilder! du är riktigt duktig, såg din runda i fredags. du rider jätte bra :)

Svar: Tack! :D

Pappa:
Hej Alma, kul att ni kom till start trots vädret. Det verkar som ni lärde er någonting idag. Det e bra. Det har ni med er nästa gång ni stöter på liknande förutsättningar. kram p

Svar: Jag håller helt med dig pappsen! :) Man måste ju vara beredd på alla olika förutsättning. :) Tänk, nästa gång kanske det regnar på ett mästerskap, då har man ändå de här rundorna i bakfickan! :)

bea nyberg om Debut 125cm:
Du rider så himla trevligt alma!! Ni passar som handen i handsken :) <3

Svar: Tack Bea! :D Jag kommer och hejar på dig i Falsterbo! ;)

Lisis om svar på kommentar:
Ja tack, jag förstår, bra att du förklarar så noga :) Även fast jag inte rider nu så kan man ju lära sig av att se andra rida. Och det är bra att fråga ryttaren om en rivning eller stopp, eller vad som än är, för då lär man sig själv, hur man ska tänka, och skillnaderna mellan olika rivningar osv. Jag kmr ställa frågor om jag får (a) Det är kul när man får ett långt svar ;)

Svar: Ställ hur mycket frågor ni vill ;)

Bella om Kvalad 130cm:
Vad härligt! Grattis:)

Svar: Tack! :)

Caroline om Lite gott och blandat:
Väldigt fina bilder på dig och din nya stjärna! Älskar verkligen skimmlar :). Hon verkar kunna hoppa hus och ser så himla härlig ut!

Svar: TACK! Kul att du gillar henne, hon är precis som hon verkar ;)

Lisa om Förberedelser:
Kör hårt! :)

Svar: Tack! :)

Sanna om Förberedelser:
Lycka till! :)

Svar: Tack! :)

Lollo om Pether träning:
Fiina ni är! :)

Svar: Tacktack :D

Det är verkligen jätteroligt att ni har börjat kommentera så mycket! :D Jag blir mycket mer motiverad av att blogga så fortsätt med det! :D Har fått mycket positiv feedback vilket är jätteroligt! :) Det är kul att ni gillar mina hästar och det jag gör ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

sv:

Jaaa ! Jag vill jätte gärna komma! Du får säga till när jag får komma, jag är ju ledig o har tråkigt nu hela sommaren :D

2011-06-23 @ 00:27:48
URL: http://sannalundin.blogg.se/
Postat av: bea nyberg

:DDDDDDDDDDDDDD

2011-06-24 @ 01:06:28
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0