Gårdagens ridpass

Idag har båda hästarna som sagt bara tagit det lugnt, julia gick en promenad med dem så de fick röra lite på sig :) Själv har jag glassat i Strömsholm hela dagen vilket har varit as kul! :D Sett mycket fina hästar och ritter, men även en hel del tabbar... Det märktes att det troligen var första grästävlingen för säsongen för många så det har varit en intressant dag! :) Det har även blivit en del shopping som jag kan lägga upp imorgon :)

Igår hoppade jag Inova för Niclas och det gick faktiskt bra :) Vi hoppade en liten bana och försökte bara hitta flytet och det känns faktiskt jätte bra med Inova. :) Hon var lite trött igår men det är full förståligt eftersom det var tredje dagen med träning, dessutom var det jätte varmt men hon fightas ändå väldigt bra :) Vi tog inte så mycket på henne eftersom hon var lite trött och det viktigaste är bara att vi hittar ett flyt, och det tycker jag faktiskt att vi gjorde :)

Eftersom ni har önskat mer utvärderingar om träning så tänkte jag till och med lägga upp en lite film från träningen igår :D Båda filmerna är från samma bana men mamma lyckades trycka både av och på filmen i svängen, alltså fick de sista två hinderna av banan vara på en egen film. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0