Dagens ridpass

Började med att rida ut en sväng på BW med Julia och Sarah. Det blev en sväng på typ 40min, mycket skritt och lite trav. Pigg och glad ponny! :D

Sen tränade jag för Marie på Inova. Det gick jättebra! :D Hon har blivit så mycket bättre på bara några dagar, speciellt i skritten och traven! :) Galoppen är det ganska mycket kvar att jobba på, det är där hon är som stelast i sidorna men man ser små framsteg varje dag så så länge det fortsätter så här så är det ju väldigt trevligt! :D 

Imorgon ska jag hoppa Inova för tredje gången (inkl provridning) :D Vi ska hoppa en superbra övning som jag älskar att sitta och trimma på,  den är perfekt nu i början när man bara ska försöka hitta flytet så jag är galet taggad inför hoppning imorgon! :D BW är grym på den övningen men jag kan tänka mig att det blir rätt tufft med inova för det gäller verkligen att få de runda för innerskänkeln men det blir nyttigt! :)

Det blir dessutom sista hoppträningen innan tävling på måndag, då bär det av mot Rådmansö för att hoppa en regional 110cm, 120cm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0