Dagens ridpass

Idag har jag varit på Runsten typ hela dagen. :) Det har varit en del tabbar och missförstånd men i stort sätt måste jag säga att de flesta har skött sig riktigt bra! :) Efter Runsten så åkte jag och mamma till våra finingar. :)

Började med att jogga BW i ridhuset. Det var hinder i ridhuset så han var lite laddad men han fick nöja sig med lite skritt och trav. :P Han kändes fin iallafall :)

Inova fick återhämta sig lite idag så det blev inget krävande utan hon fick bara röra på sig lite. Joggade i ridhuset i ca15min och sen tog vi en mysig skritt-tur i skogen :)

Tanken är att Inova ska gå 130cm på Runsten imorgon. Dock ska det troligen spöregna hela dagen så vi får se hur vi gör imorgon bitti. Eftersom det är på gräs så spelar vädret ganska stor roll men vi får enkelt se hur det blir. Jag håller iallafall tummarna för tävling imorgon :)


Browns Way på Runsten i somras. :)


Kommentarer
Postat av: pappa john

Godmorgon Alma,



Hoppas din 130 debut blir av och att den går bra.



Håller tu(ö)mmarna:-). Kram P

2011-06-19 @ 06:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0